Ad Maiorem Dei Gloriam

Rodzinna Wyprawa Ewangelizacyjna

Głoszenie świadectwa działania Boga w naszym życiu.

Naszym gorącym pragnieniem jest dzielenie się świadectwem spotkania z Jezusem, Jego cudownego działania w naszym życiu, stałej bliskości i opieki Matki Bożej.

Pragniemy opowiedzieć jak Bóg działał cuda przez lata naszego małżeństwa, podzielić się świadectwem uzdrowienia, uwolnienia od wielu zniewoleń, umocnienia więzi małżeńskich, tego jak przez 6 lat rekolekcji ignacjańskich stwarzał w nas nowe serca, jak ukształtował naszą wspólną modlitwę od całkowitego jej braku po – kilkukrotne w ciągu dnia – stanięcie całej rodziny do wspólnej modlitwy spontanicznej. Pragniemy opowiedzieć o wielkim, niezgłębionym Miłosierdziu Boga, jakiego doświadczyliśmy i upraszać Go dla tych, do których pośle nas Jezus.

Radość, którą dostajemy od Ducha Świętego pragniemy rozdać poprzez posługiwanie modlitwą i śpiewem. Wiele razy widzieliśmy jak Pan Jezus działał poprzez cudowne znaki, uzdrowienia i uwolnienia. Wierzymy, że posyła nas dalej na kolejną wyprawę. Poniżej znajdują się filmy z naszego pierwszego wyjazdu.

Za nami pilotażowy wyjazd, który odbył się w lipcu dzięki Maryi.

We wspomnienie Najświętszej Maryi Panny MATKI ŁASKI BOŻEJ otrzymaliśmy w darze kwotę pieniędzy potrzebną na wynajem kampera i wyjazd pilotażowy nad morze, podczas którego dane nam było posługiwać w 4 parafiach:

• w parafii Św. Anny w Sarbsku Ks. Proboszcz zgodził się na śpiew po komunii świętej, na uwielbienie, podczas Mszy św. odpustowej, okazało się jednak, że z powodu awarii prądu potrzebna była nasza posługa przy oprawie całej Eucharystii,
  • w parafii p.w. Matki Boskiej Częstochowskiej w Dębkach, prowadzonej przez oo. Zmartwychwstańców rozpoczęliśmy temat modlitwy przebaczenia i uwolnienia. POTRZEBA NAM DOJECHAĆ jeszcze raz aby służyć modlitwą o uwolnienie,

• w parafii Bożego Ciała w Helu u oo. Franciszkanów i w parafii Św. Stanisława Kostki w Gdyni u oo. Jezuitów.

Mając za sobą pierwsze doświadczenia, umocnieni i napełnieni radością na Rekolekcjach Ignacjańskich, tym bardziej pragniemy dotrzeć wraz z moją żoną i dziećmi do kolejnych parafii, aby dzielić się świadectwem wiary i zanieść Bożą Radość.

Uzdrowienie z astmy.

W parafii p.w. Matki Boskiej Częstochowskiej rozpoczęliśmy temat przebaczenia i uwolnienia, jednak jak Ks. Proboszcz stwierdził, że potrzebne są nam dłuższe przygotowania. Mamy nadzieję, że uda nam się wrócić do tej parafii by wraz z Ojcami przygotować takie wydarzenie. Tam mogliśmy podzielić się świadectwem mojego uzdrowienia z ciężkiej choroby,

Jak się zaczęło

W 2012 roku po tym jak pierwszy raz podzieliłem się świadectwem spotkania z Panem Jezusem (spotkania w Niedzielę Miłosierdzia Bożego) zaczęły się dziać cuda w naszym życiu. Pojechaliśmy na wakacje na Dolny Śląsk. Tam ktoś ofiarował zamek (średniowieczne ruiny Zamku Gryf) w nieodpłatną dzierżawę na działania ewangelizacyjne naszej fundacji. Po powrocie Maryja w cudowny sposób poprowadziła do całkowitej abstynencji od alkoholu. Pan Jezus pociągnął nas do wspólnoty Odnowy w Duchu Świętym, gdzie przeszliśmy 10-tygodniowe rekolekcje – Seminarium Odnowy Życia w Duchu Świętym, podczas których Bóg pokazywał działania na Dolnym Śląsku i polecił udać się do Arcybiskupa Łódzkiego. Opowiedziałem w kurii Księdzu Kanclerzowi Zbigniewowi Traczowi, co polecił mi Pan Jezus. Ksiądz Kanclerz umówił audiencję u Abp Marka Jędraszewskiego, ówczesnego Metropolity Łódzkiego, który potwierdził, że to wszystko stanowi Boże dzieło i że mamy jechać na Dolny Śląsk.

Jezus żyje

Na Dolnym Śląsku modliliśmy się niewielką grupą na zamku. Tam pierwszy raz doświadczyliśmy jak Pan Jezus uzdrawia podczas modlitwy. Agnieszka z parafii Zwiastowania NMP w Mirsku miała nowotwór na końcu języka – odkryto go gdy uderzyła się w głowę o kamienny krzyż na cmentarzu, przygryzając boleśnie język. Lekarze zakwalifikowali jako przypadek, w którym już nie ma szans na operowanie i pozostaje jedynie leczenie chemioterapią bez wielkich szans na przeżycie. W szpitalu w Poznaniu opowiedziałem Agnieszce o tym, jak spotkałem Jezusa i o tym że żyje i uzdrawia oraz dałem Agnieszce książki o. Józefa Kozłowskiego SJ.

Po powrocie ze szpitala Agnieszka przyszła na zamek na spotkanie modlitewne, położyliśmy na nią ręce i modliliśmy się jak każdy potrafił, była też modlitwa w językach i w pewnej chwili jednomyślnie zaczęliśmy dziękować za to, że Jezus uzdrowił Agnieszkę. Po niedługim czasie Agnieszka przeszła ponowne badania – lekarze nie znaleźli żadnej komórki rakowej. Jezus żyje i leczy nasze choroby, bo Jest Miłością.

Szczegóły naszej wyprawy.

Plan naszej wyprawy zakłada wyjazd z okolic Łodzi wypożyczonym kamperem i podróż do kilkunastu parafii w kraju i poza granicami (Litwa).

• czas trwania: 20 dni
  • długość trasy: ok. 3000 km
  • ilość parafii: 11-14
  • koszt wynajmu kampera ok. 5000 zł
  • paliwo ok. 1500 zł
  • koszty parkingów 500 zł
  • koszty wy żywienia 1000 zł
  • wyposażenie dodatkowe: mikser 2 kanałowy (aby można podłączyć gitarę i mikrofon) – 200 zł, kamera cyfrowa do nagrywania posługi i świadectw – 300 zł, mikrofon nagłowny – 100 zł

Zachęcamy do wsparcia naszego projektu i pomoc w dotarciu do parafii. Koszty wynajmu kampera dla naszej 6-cio osobowej rodziny, przejazdu i zakupu potrzebnego sprzętu to kwota 8600 zł. Dziękujemy za każde wsparcie. Bóg zapłać. Rafał.

Zachęcamy do wsparcia naszej wyprawy poprzez zbiórkę utworzoną na portalu crowdfundingowym zrzutka.pl. lub poprzez wpłatę na konto naszej fundacji z tytułem: “na rodzinną wyprawę ewangelizacyjną”

Dziękujemy za każdą pomoc. Bóg zapłać.

Nasze konto:

Fundacja Ad Maiorem Dei Gloriam – Harcerstwo Niepokalanej
86 1950 0001 2006 0081 4278 0003

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!