Ad Maiorem Dei Gloriam

Rodzinna Wyprawa Ewangelizacyjna

Głoszenie świadectwa działania Boga w naszym życiu.

Naszym gorącym pragnieniem jest dzielenie się świadectwem spotkania z Jezusem, Jego cudownego działania w naszym życiu, stałej bliskości i opieki Matki Bożej.

Pragniemy opowiedzieć jak Bóg działał cuda przez lata naszego małżeństwa, podzielić się świadectwem uzdrowienia, uwolnienia od wielu zniewoleń, umocnienia więzi małżeńskich, tego jak przez 6 lat rekolekcji ignacjańskich stwarzał w nas nowe serca, jak ukształtował naszą wspólną modlitwę od całkowitego jej braku po – kilkukrotne w ciągu dnia – stanięcie całej rodziny do wspólnej modlitwy spontanicznej. Pragniemy opowiedzieć o wielkim, niezgłębionym Miłosierdziu Boga, jakiego doświadczyliśmy i upraszać Go dla tych, do których pośle nas Jezus.

Radość, którą dostajemy od Ducha Świętego pragniemy rozdać poprzez posługiwanie modlitwą i śpiewem. Wiele razy widzieliśmy jak Pan Jezus działał poprzez cudowne znaki, uzdrowienia i uwolnienia. Wierzymy, że posyła nas dalej na kolejną wyprawę. Poniżej znajdują się filmy z naszego pierwszego wyjazdu.

Za nami wakacyjny wyjazd, który odbył się w lipcu dzięki Maryi.

We wspomnienie Najświętszej Maryi Panny MATKI ŁASKI BOŻEJ otrzymaliśmy w darze kwotę pieniędzy potrzebną na wynajem kampera i wyjazd pilotażowy nad morze, podczas którego dane nam było posługiwać w 4 parafiach:

• w parafii Św. Anny w Sarbsku Ks. Proboszcz zgodził się na śpiew po komunii świętej, na uwielbienie, podczas Mszy św. odpustowej, okazało się jednak, że z powodu awarii prądu potrzebna była nasza posługa przy oprawie całej Eucharystii,
  • w parafii p.w. Matki Boskiej Częstochowskiej w Dębkach, prowadzonej przez oo. Zmartwychwstańców rozpoczęliśmy temat modlitwy przebaczenia i uwolnienia.

• w parafii Bożego Ciała w Helu u oo. Franciszkanów i w parafii Św. Stanisława Kostki w Gdyni u oo. Jezuitów.

Mając za sobą pierwsze doświadczenia, umocnieni i napełnieni radością na Rekolekcjach Ignacjańskich, tym bardziej pragniemy dotrzeć wraz z moją żoną i dziećmi do kolejnych parafii, aby dzielić się świadectwem wiary i zanieść Bożą Radość.

Uzdrowienie z astmy.

W parafii p.w. Matki Boskiej Częstochowskiej rozpoczęliśmy temat przebaczenia i uwolnienia, jednak jak Ks. Proboszcz stwierdził, że potrzebne są nam dłuższe przygotowania. Mamy nadzieję, że uda nam się wrócić do tej parafii by wraz z Ojcami przygotować takie wydarzenie. Tam mogliśmy podzielić się świadectwem mojego uzdrowienia z ciężkiej choroby,

Jak się zaczęło

W 2012 roku po tym jak pierwszy raz podzieliłem się świadectwem spotkania z Panem Jezusem (spotkania w Niedzielę Miłosierdzia Bożego) zaczęły się dziać cuda w naszym życiu. Pojechaliśmy na wakacje na Dolny Śląsk. Tam ktoś ofiarował zamek (średniowieczne ruiny Zamku Gryf) w nieodpłatną dzierżawę na działania ewangelizacyjne naszej fundacji. Po powrocie Maryja w cudowny sposób poprowadziła do całkowitej abstynencji od alkoholu. Pan Jezus pociągnął nas do wspólnoty Odnowy w Duchu Świętym, gdzie przeszliśmy 10-tygodniowe rekolekcje – Seminarium Odnowy Życia w Duchu Świętym, podczas których Bóg pokazywał działania na Dolnym Śląsku i polecił udać się do Arcybiskupa Łódzkiego. Opowiedziałem w kurii Księdzu Kanclerzowi Zbigniewowi Traczowi, co polecił mi Pan Jezus. Ksiądz Kanclerz umówił audiencję u Abp Marka Jędraszewskiego, ówczesnego Metropolity Łódzkiego, który potwierdził, że to wszystko stanowi Boże dzieło i że mamy jechać na Dolny Śląsk.

Jezus żyje

Na Dolnym Śląsku modliliśmy się niewielką grupą na zamku. Tam pierwszy raz doświadczyliśmy jak Pan Jezus uzdrawia podczas modlitwy. Agnieszka z parafii Zwiastowania NMP w Mirsku miała nowotwór na końcu języka – odkryto go gdy uderzyła się w głowę o kamienny krzyż na cmentarzu, przygryzając boleśnie język. Lekarze zakwalifikowali jako przypadek, w którym już nie ma szans na operowanie i pozostaje jedynie leczenie chemioterapią bez wielkich szans na przeżycie. W szpitalu w Poznaniu opowiedziałem Agnieszce o tym, jak spotkałem Jezusa i o tym że żyje i uzdrawia oraz dałem Agnieszce książki o. Józefa Kozłowskiego SJ.

Po powrocie ze szpitala Agnieszka przyszła na zamek na spotkanie modlitewne, położyliśmy na nią ręce i modliliśmy się jak każdy potrafił, była też modlitwa w językach i w pewnej chwili jednomyślnie zaczęliśmy dziękować za to, że Jezus uzdrowił Agnieszkę. Po niedługim czasie Agnieszka przeszła ponowne badania – lekarze nie znaleźli żadnej komórki rakowej. Jezus żyje i leczy nasze choroby, bo Jest Miłością.

Szczegóły naszej wyprawy.

Plan naszej wyprawy zakłada wyjazd z okolic Łodzi wypożyczonym kamperem i podróż do kilkunastu parafii w kraju.

• czas trwania: 21 dni
  • długość trasy: ok. 2355 km
  • ilość parafii: 14
  • koszt zakupu uzywanego kampera z 1993 roku ok. 35000 zł (Wyprawy planujemy również w ciągu roku szkolnego, korzystając faktu nauczania dzieci w systemie edukacji domowej, kamper daje nam możliwość przemieszczania ruchomym domem i bycia gotowym do służenie od razu po dojechaniu do kolejnej parafii – to również nasze marzenie na poznawanie piękna naszego kraju.)
  • paliwo 1413 zł
  • koszty parkingów 400 zł
  • koszty wy żywienia 1000 zł
  • wyposażenie dodatkowe: mikser 2 kanałowy (aby można podłączyć gitarę i mikrofon) – 200 zł, kamera cyfrowa do nagrywania posługi i świadectw – 300 zł, mikrofon nagłowny – 100 zł
  • opłaty związane z działalnością fundacji i pracowni 2310 zł (fundacja przeszła przez etap wznawiania swoich działań i wiele jeszcze formalno prawnych kwestii musimy uregulować – pracownia to miejsce gdzie mieszkamy i pracujemy nad stronami internetowymi i systemami informatycznymi dla Kościoła)

Zachęcamy do wsparcia naszych wypraw poprzez zbiórkę utworzoną na portalu crowdfundingowym

Dziękujemy za każdą pomoc. Bóg zapłać.

Fundacja Ad Maiorem Dei Gloriam – Harcerstwo Niepokalanej

Proszówka, Zamek Gryf
59-620 Gryfów Śląski

KRS 0000 413134

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!